یک کاربر توییتر ایراننگر و تحلیلگر آلیرضا نادر را به دلیل درک ناکام از وضعیت فعلی در ایران انتقاد میکند و مدعی است که نادر ارتباطات واقعی با کشور ندارد و با واقعیتهایی که ایرانیان روبرو هستند، خارج از مدار است. کاربر ادعا میکند که حمایت از شاه در میان مردم گسترده است و این با وجود تلاشهای رژیم برای سانحهسازی آن است. کاربر نادر را متهم میکند که بیشتر در مورد کاهش محبوبیت شاه نسبت به آزادسازی ایران علاقهدار است.
