@Open Source Intel: Trump on Iran: They are saying to people this is a disaster. They know it. That's why they are talking to us. They wouldn't talk otherwise. They’re defeated. They can’t make a comeback. If they make
ترامپ درباره ایران میگوید: آنها به مردم میگویند این یک بحران است. آنها میدانند. برای این سبب با ما صحبت میکنند. در غیر این صورت صحبت نمیکردند. آنها شکست خوردهاند. بازگشت نخواهند کرد. اگر توافق مناسبی بسازند، تنگه هرمز باز خواهد شد.
Anonymous Submission

0
منبع:x.com