ادارمندان آمریکا درگیر این موضوع هستند که ساتلیتهای چینی تاکنون ناوگانهای امریکایی و بمبافکنهای استراتژیک را ردیابی کردهاند و ایران از دادههای تجاری برای هدفگذاری به سوی نیروهای امریکایی استفاده میکند، یعنی ایران ممکن است از این دادهها برای هدفبندی و عملیات نظامی استفاده کند - ویشنگتن پست
Anonymous Submission
官房.MONITOR🇺🇦🇬🇧: مسئولان آمریکا درگیراند که ماهوارههای چینی به ناوگانهای امریکا و بمبافکنهای استراتژیک آنها پیگیری میکنند و دادههای تجاری توسط ایران برای هدفبندی نیروهای آمریکا استفاده میشود-WSJ
0
منبع:x.com