رژیم جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 2025 با پیام رادیویی VHF اعلام کرد که تنگه هرمز به طور کامل بسته شده و هیچ کشتی اجازه عبور نخواهد گرفت، به دلیل عدم عملیاتی ایالات متحده به تعهدات خود.
Anonymous Submissionری, تهران
@🇮🇷LiveIranNews🇮🇱: ⚡🇺🇸🦀رویترز: رژیم تروریستی جمهوری اسلامی با پیام رادیویی VHF به همه کشتیها اعلام کرد «با توجه به عمل نکردن ایالات متحده به تعهداتش، تنگه هرمز بار دیگر بهطور کامل بسته شده و هیچ شناوری با هیچ ملیتی
0
منبع:x.com