خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران، گزارش داد که با وجود اعلام رفع اختلال، خدمات اینترنتی و غیرحضوری بانکهای ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات همچنان معلول حمله سایبری محدود است و تنها خدمات کارت در پایانههای فروشگاهی و خودپردازها فعال مانده است.
