Mehdi Khanalizadeh, a government-affiliated host and expert on Iran's state media, said on live TV on Iran's third national channel that Iran has lost 3,000 martyrs in 40 days due to enriched uranium, comparing it to the 200,000 immediate deaths in Hiroshima and Nagasaki.

Anonymous SubmissionRey, Tehran
@ایران وایر: 🎥 «مهدی خانعلی‌زاده» مجری و کارشناس حامی حکومت در صدا و سیما در پخش زنده شبکه سوم سیما می‌گوید: «در هیروشیما و ناکازاکی در لحظه ۲۰۰هزار نفر کشته شدند. علت اینکه ما در ۴۰ روز، سه هزار شهید دادیم اوران

@ایران وایر: 🎥 «مهدی خانعلی‌زاده» مجری و کارشناس حامی حکومت در صدا و سیما در پخش زنده شبکه سوم سیما می‌گوید: «در هیروشیما و ناکازاکی در لحظه ۲۰۰هزار نفر کشته شدند. علت اینکه ما در ۴۰ روز، سه هزار شهید دادیم اوران

0
Source:x.com

Sources

Share

Related Articles